Waarom Live chat uitbesteden?

Het resultaat van verschillende on- en offline marketing activiteiten zijn veel potentiele klanten op jouw website. Echter oriënteren deze duizenden bezoekers zich geheel anoniem op jouw producten of dienst. Het is vaak nog maar de vraag of deze bezoekers überhaupt contact opnemen. Daarnaast is vaak de vraag of het duidelijk is op welke wijze dit mogelijk is. Moeten de bezoekers emaillen, bellen of een formulier invullen?

Voordelen van Live Chat uitbesteden

  • Bezoekers wensen vaak direct antwoord. Live Chat maakt dit mogelijk
  • Direct de dialoog aangaan met (potentiele) klanten
  • Meer klantvertrouwen door snelle afhandeling vragen
  • Behaal 250% meer leads met Live Chat

Bezoekers van uw website willen vaak direct antwoord

Bezoekers van websites hebben vragen, of twijfels. En ze zijn op zoek naar bevestiging. Ze willen gevonden hebben wat ze zochten. Liefst zo snel mogelijk. De wereld hangt tegenwoordig van ongeduld aan elkaar.

Door Live Chat uit te besteden 250% meer leads

Door het uitbesteden van Live chat bij LiveChat Dienst krijgt u meer klantvertrouwen en een exponentieel hogere respons. Wij verschaffen uitmuntende service en leveren u kwalitatief hoge leads. Hierdoor kan naast de omzet door u huidige klanten ook de omzet door nieuwe klanten een grote groei doormaken.

Door het uitbesteden van Live Chat direct een proactief gesprek

Wij wachten niet tot de consument zelf actie onderneemt. Direct dagen bij uw bezoekers uit om op jouw website een proactieve houding aan te nemen. De bezoeker kan direct zijn of haar vragen stellen, door onze snelle respons wordt de lead warm gehouden. Doordat wij vragen of de contact gegevens zorgen wij voor uitgebreide verslaggeving. Daarna kunt u altijd zelf contact opnemen met de bezoekers waar het u uitkomt.

Interesse in Live Chat uitbesteden?

Live chat uitbesteden is de oplossing als u graag wilt genieten van de voordelen van Live chat, maar niet de expertise heeft om dit zelf uit te voeren. Uw medewerkers dienen getraind te worden in dienstverlening en service gerichtheid. Daarnaast dienen uw medewerkers bereid te zijn ook buiten de reguliere openingstijden te werken. Als het voeren van gesprekken niet bij het takenpakket hoort van uw medewerkers dan is het dus aan te raden de Live Chat uit te besteden. Daarnaast is het altijd prettig als u verzekerd bent dat de Live Chat uitgevoerd wordt door zeer ervaren chat operators die de klantenservice en leadgeneratie voor hun rekening nemen. Onze opdrachtgevers besteden Live Chat graag aan ons uit. Chat met ons en leer meer over Live Chat en wat het voor u kan betekenen. Binnen 10- 15 minuten kan een van onze account managers u meer uitleg geven over de voordelen van Live Chat binnen uw organisatie. Op basis van uw bezoekersaantallen wordt een schatting geven over de hoeveelheid chats, leads en orders u kunt verwachten per maand. Daarnaast kunt u altijd telefonische contact opnemen of direct een offerte aanvragen.

Live chat uitbesteden

250% Meer leads

Betere service, Meer Leads

Live chat uitbesteden

Kwalitatieve service

Alleen getrainde operators op uw website

Live chat uitbesteden

Meer nieuwe klanten

Meer contact met potentiële klanten

Live chat uitbesteden

Grotere bereikbaarheid

7 dagen per week bereikbaar tot 23.00 uur

Live chat uitbesteden

100% Transparantie

Volledig inzicht in gevoerde chats

Live chat uitbesteden

Eigen klantenservice

Voordelig en efficiënt uw eigen online klantenservice

Live chat uitbesteden

Hogere klanttevredenheid

96% positieve beoordelingen van bezoekers

Live chat uitbesteden

Betere service

Uw bezoekers worden direct online verder geholpen

Live chat uitbesteden

Maatwerk

Volledige ontzorging van A-Z

“Uw website bezoekers hebben vragen en willen graag direct online verder worden geholpen”

De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van uw website bezoekers maand in maand uit niet tot actie overgaan. Door Live Chat uit te besteden helpen wij uw bezoekers direct online verder en maken wij inzichtelijk wie zij zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kan helpen.

Wat kunt u verwachten van Live Chat Uitbesteden.

  • 250% meer leads uit uw website bezoekers
  • Grotere bereikbaarheid, 7 dagen per week tot 23.00 uur online
  • Direct Online Service, wij antwoorden binnen 20 seconden
  • Vergroot de klanttevredenheid, iedereen wil direct geholpen worden
  • Voordelig en effectief heeft u uw eigen online klantenservice
  • Focus: wij bemannen de chat u sluit de deals