Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen die klanten ons stellen. Staat uw vraag er niet bij, aarzel niet om rechtsonder op “Chat met ons” te klikken. U kunt uw vraag in het chatvenster stellen en wij zullen deze onmiddellijk beantwoorden.

Het kost veel minder om live chat in te zetten dan het gebruik van de telefoon en het levert een hogere klanttevredenheid op. Dit is te wijten aan het feit dat klanten niet in een wachtrij willen staan of met een ingewikkelde telefoonmenusysteem willen werken. De meest opmerkelijke kostenbesparingen zijn:

  1. Chat vermindert callcenterkosten door lagere interactiekosten.
  2. Het verhoogt efficiëntie doordat live chat operators meerdere chats tegelijk aan kunnen, waardoor de noodzaak om meer personeel aan te nemen verder beperkt wordt.

In een verkoopsituatie en tijdens leadgeneratie is het succes om bezoekers naar klanten te converteren afhankelijk van de responstijd. Indien u gebruik maakt van Livechatdienst.nl, zullen wij met klanten contact maken terwijl zij nog op uw site zitten. We zien gemiddeld een verbetering van 35% in de conversie als een bezoeker een bedrijf via de chat kan benaderen dan als er enkel een contactpagina zou zijn.

Hoewel we niet kunnen garanderen dat uw bedrijf een toename in de omzet zal zien, kunnen wij u als een feit informeren dat in bijna alle gevallen waarin een outsourced live chat service professioneel opgezet is, dus een stijging van de conversie en omzet te zien is. Als u een gezond bedrijf en online bezoekers heeft, zult u zeer waarschijnlijk een toename van de omzet zien. Het is geen ‘rocket science’; als u er voor uw klanten bent (via een live chat service), wanneer zij uw bedrijf nodig hebben en hun vragen worden snel beantwoord, dicteert gezond verstand dat ze zeer waarschijnlijk bij u zullen kopen.

De trend onder de huidige marketing experts en blogs is dat een live chat service op een website inderdaad kan leiden tot betere verkoopcijfers. Uit een onderzoek van onderzoeksbureau Forrester Research genaamd “Making Proactive Chat Work” bleek dat “veel klanten hulp nodig hebben als ze online onderzoek aan het doen zijn of online aankopen willen doen; in feite zegt 44% van online bezoekers dat vragen die door een echte persoon op een site beantwoord worden een van de belangrijkste kenmerken is die een website kan bieden.”

Het belangrijkste is dat uw potentiële klanten iemand hebben die hen kan helpen met problemen of vragen; als ze verward raken of ze hebben een kritische vraag die kan bepalen of ze de aankoop gaan doen, dan zijn onze live chat operators er om zaken te verhelderen.

Nee. Er is geen software die u moet installeren of onderhouden. Er zijn slechts een paar regels code die u op uw website moet plakken. U kunt dit zelf doen of aan uw webdesigner vragen dit voor u te doen. Met “plakken” bedoelen wij “plakken” zoals in “kopiëren en plakken”. Als u geen webdesigner heeft of u heeft niet het vertrouwen dit zelf te kunnen doen, dan kunnen wij dit voor u doen. Wij hebben in dat geval FTP-toegang tot uw website nodig.

Ja. Onze prijzen zijn all-in, dus er zijn geen additionele kosten voor software. De software vormt onderdeel van de dienst die wij aan u leveren.

Wij bieden live chat in het Nederlands en het Engels. Wij ondersteunen hiermee alle Nederlandstalige en Engelstalige landen in de wereld.

Livechatdienst.nl is ontwikkeld als een online leadgeneratie en klantenservicetool. Dit zorgt ervoor dat het een perfecte match is voor websites van:

  • ICT bedrijven
  • Reclamebureaus
  • Software-as-a-Service bedrijven (met name B2B waar leads tot presentaties en demonstraties kunnen leiden)
  • Architecten- en ingenieursbureaus
  • Advocatenkantoren
  • Uitzendbureaus en werving- en selectiebureaus
  • Vastgoedmakelaars
  • Financiële dienstverleners
  • Retail
  • Travel & Hospitality
  • Vergelijkingssites

De dienstverlening van Livechatdienst.nl is interessant als u niet meer dan 3000 bezoekers per maand op uw website heeft.

We zullen nooit een antwoord verzinnen. We zullen de vraag noteren en de bezoeker informeren dat iemand binnen 1 werkdag met een antwoord bij hem zal terugkomen.

Ja. Wij zullen u helpen het uiterlijk van de chat widget op uw wensen aan te passen.

Ja. We kunnen het logo van uw bedrijf op de chat widget tonen.

U moet op uw website een stukje code plaatsen vlak voor de < / body > tag. Mocht dit u niet lukken dan kunnen wij dit ook voor u in orde maken.

Zodra u zich heeft aangemeld, ontvangt u van ons per e-mail het chat widget script.

Ja. Wij raden u aan om met uw webdesigner contact op te nemen. Mocht deze niet beschikbaar zijn, dan kunnen wij het script voor u installeren. Wij hebben in dat geval FTP-toegang tot uw site nodig.

Nee, wij zullen al het chatwerk voor u uitvoeren.

Onze dienst begint vanaf 14,99 euro per maand. Als u zelf iemand gaat inzetten, dan bent u het volgende kwijt:

  • Brutosalaris van een customer service medewerker: 24.000 euro (bron: Loonwijzer.nl)
  • Vakantiegeld: 1.920 euro
  • Werknemersverzekeringen: 2.232 euro
  • Bijdrage Zwv: 1.944 euro
  • Kantoor: 3.000 euro
  • Computer en telefoon: 720 euro
  • Dertiende maand: 1.920 euro
  • Totaal: 35.736 euro per jaar

U zou deze medewerker opleiden en managen.

Wij werken bovendien met een team van mensen. Wij zijn dus nooit ziek of gaan nooit op vakantie.

En tenslotte, live chat is onze core business. Wij doen de hele dag niets anders. Wij zijn expert op dit gebied en weten hoe we bezoekers naar leads moeten converteren.

We zullen u e-mailen voor elke lead die wij via live chat genereren.

Wij bedienen live chat tijdens werkdagen en in het weekend tussen 7 uur en 23.00 uur.

Livechatdienst.nl biedt een bemande live chat dienst voor websites van bedrijven. Onze professionele live chat operators zullen met uw websitebezoekers contact zoeken om de beste klantenservice te geven en ze te converteren tot klanten.

U hoeft dus niet uw eigen personeel voor live chats in te zetten.

De live chat service kan binnen 24 uur na aanmelding live zijn. Dit kan ook in de weekenden!

Wij hebben een team van professioneel getrainde Livechatdienst.nl operators die meerdere websites tegelijkertijd bedienen. Deze werkwijze zorgt ervoor dat wij effectief (aan)vragen van bezoekers kunnen verdelen en het zorgt ervoor dat indien u meer dan 1 bezoeker op uw website heeft, meerdere Helpsquad.nl operators hun vragen kunnen beantwoorden.

Media Sense de Live Chat expert

Betere Service, Meer Leads, Meer Nieuwe Klanten

“Uw website bezoekers hebben vragen en willen graag direct online verder worden geholpen”

De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van uw website bezoekers maand in maand uit niet tot actie overgaan. Door Live Chat uit te besteden helpen wij uw bezoekers direct online verder en maken wij inzichtelijk wie zij zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kan helpen.

Wat kunt u verwachten van Live Chat Uitbesteden.

  • 250% meer leads uit uw website bezoekers
  • Grotere bereikbaarheid, 7 dagen per week tot 23.00 uur online
  • Direct Online Service, wij antwoorden binnen 20 seconden
  • Vergroot de klanttevredenheid, iedereen wil direct geholpen worden
  • Voordelig en effectief heeft u uw eigen online klantenservice
  • Focus: wij bemannen de chat u sluit de deals